Grapes

Har aldrig ätit vindnruvor förut för det var så sjukt jobbigt med alla äckliga kärnor och så smakade de övermogna.

Men eftersom godis inte är så jäkla nyttigt att trycka i sig i stora mängder så måste man försöka hitta en ersättare.
Naturgodis funkar sisodär, gott ett litet tag sen blir man less på det, samma sak med nötter. Jag måste hitta något som man kan äta i lika stor mängd som godis och andra onyttigheter.
Frukt i allmänhet är inte så gott, gillar inte smaken på det mästa, men de kärnfria vundruvorna. Jag hittade min ersättare till godis. Har du tagit en så kan du inte sluta fören allt är uppätet. Så gott! Har bara ätit gröna förut och intte vågat mig på de blåa, men nu i helgen så var jag ju tvungen då endast dem fanns att tillgå. Och jag är fast, i ett nytt beroende, iafl ett som inte innehålller socker och färgämnen.

Kommentarer
Postat av: Eva

vindruvor utan kärnor e goda!

2007-11-03 @ 14:06:49
URL: http://prinsessavonluthagen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0