God Morning

Jag som tänkte starta dagen med ett långsamt uppvaknande i sängen tillsammans med Jonathans bärbaradator och trådlöst nätvärk, men tyvärr är det frukost nu och jag måste pina upp min kropp i kylan. Avskyr att frysa.

Den dagen som de har byggt ut de trådlösa bredbandem tex 3, tele2 oxh telia så att det fungerar i norrland (under 1/mbt räknas inte!) då ska jag genast hänga på. Då ska jag köpa mig en mac och med mig den överallt. Älskar att skriva och skulle jag behöva välja mellan tv eller datorn för resten av livet skulle valet falla på datorn.

Nu ska jag springa ned (iafl gå) och käka frukost. Varför lyckas altid jag vara sist haha?

Kommentarer
Postat av: Felicia

Svar: Okej, är det någon speciell slags sminkning du tänker på? :)

2007-11-04 @ 14:47:28
URL: http://ohberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0