Glasbit

När jag hoppade ut ur duschen nyss gjorde det ont när jag skulle ta på mig sockan, det visade sig att jag hade en glasbit i foten sen bilolyckan igår. Den gjorde inte mycket skada driekt, den var så liten. Det svider mest på foten nu, men det läskiga är att det hela tiden slår mig det kunde varit vi, hade vi kört 50m längre fram hade det varit vi...

Saker som kan förändra ens liv händer på en ögonsblickssekund. Du hinner aldrig reagera innan det är försent. Som Nicklas berättade igår att de missade en älg utanför Kiruna med 2-3m. Livet hade kunnat tagit en drastisk vändigt precis då, vi hade kunnat kört 50m längre fram, Nicklas hade kanske inte hunnit väja.

Kommentarer
Postat av: iRiC

haha, vackert va? ^^,

2007-11-05 @ 17:25:14
URL: http://iric.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0