Fördriva tid

Vad är klockan just nu? 15.57
När gick du upp ur sängen i morse? 7.38
Vad har du ätit idag? Rostade mackor, oboy, pasta med köttfärsås, cola,
Vad har du på dig just nu? Svarta mjukisbyxor, vita sockar, min little miss sunshine tees, grå kofta
Har du städat på ditt rum? Det skulle jag säga, enligt mina mått iafl
Dagens händelser? Föreläsning om mikrobiologi från 08.30 - 16.00 (fick sluta 15.30)
Vad gjorde du igår? Föreläsning farmakologi 08.30 - 12.00, försökte titta på pirates 3 men somnade bara.
Vilken film såg du senast? Pirates 3 men jag somnade efter 20min, annars är det Hannibal Rising som jag såg i söndags.
Den bästa filmen? Svårt, någon utav dessa; Lost In Translation, Det Levande Slottet, Donnie Darco, Napoleon Dynamite eller Little Miss Sunshine.
Hur många fingrar har du? 10.
Flyter golfbollar? Haha nej, har själv varit på jakt efter dessa på vattenhålens botten.
Var är du just nu? Hemma framför datorn.
Är det någon annan i rummet? Min katt Sussie.
Hur många signaler innan du svarar? 2-3.
Skiter du ibland i att svara? Nej.
Har du en bokhylla? 3st.
Om ja, vad har du i den? Två stycken är fyllda med film, den tredje är det böcker och tidiningar i.
Vilken årstid är bäst? Sommaren
Vilken dag är bäst? Lördag (fredag om jag har sovmorgon).
Vad hände i sommras? Jobbade heltid, var på Hultsfred, tog studenten och umgicks med folket och Honey.
Vad såg du senast på tv? Förra onsdagen Gray's Anatomy.
Favorit program? Grey's Anatomy.
Vad köpte du senast? Mat.
Skall du köpa nåt särskilt inför vintern? Har redan lyckats hitta fina varmfodrade stövlar.
Veckans roligaste: Ha bilen helt för mig själv, freedom.
Veckans tråkigaste: Försöka hålla sig vaken på föreläsningarna.
Veckans dummaste: Trodde jag skulle hinna gå till bilen, köra till affären, handla, åka hem, värma maten, äta och köra tillbaka + hitta en parkeringsplats på 60min innan nästa föreläsning började.
Ris, pasta eller potatis? Oj, allt kan vara gott beroende på vad det är till och hur det görs.
Hus eller lägenhet? Är man många som bor ihop, hus. Annars lägenhet.
Vara ihop eller singel? Be together.
Skid- eller solsemester? Sol eftersom jag redan har Åre 1h bort.
Dusch eller badkar? Dusch.
Pussar eller kramar? Mys.
Vill du ha en snigel på ögat? Det är pa som får det om han inte betalar våran tvräkning.
Tom Cruise är? Ful numera.
Vem är den bästa rapparen? Dj Danielsa.
Tycker du det är skoj att svara på frågor? Love it.
Hur mår du? Trött.
Vad är klockan nu? 16.10
Hur lång tid tog det att svara på alla frågor? 13min.


Kommentarer
Postat av: Camilla

haha du har alldeless för lite att göra :P

2007-11-20 @ 19:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0