Breakfast

Det bästa med att ha en eftermiddagsföreläsning är att man hinner sitta och fika framför datorn i lugn och ro. Jag behöver inte ta med mackan på bussen för att hinna. Måste försöka kliva upp tidigare på morgonen för att slippa stressa. Så svårt när man mår så dåligt utav det, men lärkan ska ju ringa idag tack och lov.

Ska köpa Klinisk mikrobiologi och Illustrerad farmakologi 1 innan jag drar till föreläsningen idag, dyrt men nödvändigt. Tror vi ska träffas innan för att gå ignenom våran mattetenta, jag tänkte lämna in den idag så jag slipper fara till skolan imorgon då vi inte har några föreläsningar.

Nu ska jag försöka räkna ut om jag måste stressa lite eller om jag hinner spela lite Sims, yeh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0