A ordinary wensday

En pinsam grej inträffade idag, antagligen inbillade jag mig men varje gång jag somnade till så tog föreläsaren rast åt oss. Jag måste värkligen få hjälp med att få veta varför jag är trött hela tiden. Sov 2h nu på eftermiddagen eftersom jag knappt kunde hålla mig vaken på föreläsningen och hade en hem-mattetenta att göra, det enda som hände var att jag fick huvudvärk så jag mådde illa och var ännu tröttare när jag vaknade upp. Stackars familj som får stå ut med mitt humör. Imorgon ska vår kassa destriktsläkare ringa upp mig, han behövde 2veckor på sig för att göra det så jag kan få en tid för provtagningen. Äntligen få veta vad det är jag har brist på, så jag kan börja leva igen.

Blev faktist klar med mattetentan förutom 1 fråga som var helt konstig. Tack pa och Jonathan för hjälpen! Funderar på hur jag ska kunna smyga med handsfreen på läkemedelsberäkningstentan så Jonathan kan hjälpa mig haha. Frestande.. men nja. Bra om jag själv klarar det och inte tar livet av mina patienter senare.

Har sett klart på två avsnitt utav Grays, vet inte om jag gillar spinoff serien de introducerade idag. Gillade inte hon som var terapeut (hur stavar man det?) Addison är helt underbar karaktär och jag hade velat ha kvar henne på sjukhuset, alla samlade på ett ställe.

Ska sooova nu... God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0