37 dagar kvar (Champagnefrukost)!

Planeringsmötet idag med klassen inför studenten gick ungefär som vanligt. Inte så mycket hände eller bestämdes. Tur att vi började i tid med våra möten, så vi är i stort sätt klara med allt som ska fixas inför själva stundentdagen. Det som bestämmdes idag var att vi antagligen ska vara hemma i min trädgård på champagnefrukosten. Måste övertala mamma lite mer dock, hon är rädd att det första hon måste göra är att ställa sig coh städa innan alla gäster kommer senare till min min middag + att hon inte ska hinna ner då till min utgång ifrån skolan kl 11.30. Men det ska nog gå bra. Jag lovade att ansvara så att inga obehöriga (min klass) kommer in i huset och river det haha...
Roligast tycker jag om vi skulle kunna vara mer inne i själva centrum, typ i en park eller liknande. Men det är svårt spec om det blir dåligt väder. Och sen nu när polisen gått ut med järnhand att de tänker hälla ut all sprit på folk under 20 år som de ser på allmänplats. Det har de redan bevisat att de också tänker göra nu under valborg. Jag fick själv bevittna detta (se inlägget nedan). Så det är itne så kul om polisen skulle hälla ut all våran sprit direkt på morgonen. Men jag tänker själv bara ha en lite flaska champagen så tidigt på dagen iafl.

image62




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0