33 dagar kvar (Våreldning)!

Nu känns det värkligen som vår. Inte bara för att knopparna håller på att slå ut och att gräset sakta blir grönt, utan för idag så eldade vi i stugan i Duved (Åre).


Min mor och far som desperat försöker hålla elden vid liv

Jag vill värkligen ha sommar nu! Dels för att jag längtar till studenten men även Hultsfred. Jag och Robert bokade vilka pass vi skulle jobba i lördags, så nu är värkligen allt fixat! Ska bli så kul.
Sen så på onsdag får Jonathan börja klippa i sin "30 dagar kvar" slips. Ska bli kul på Österäng på studenten för då har han bara en liten stump kvar.

Nu ska jag fortsätta se på "The first 20 million". Snubbarna i filmen är som taget ur vårat programm Teknik =P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0