32 dagar kvar (Dagens goda gärning)!

Dagens goda gärning



Jonathan räddade en stackars humla som på något mystiskt sätt hade fastnat mellan glasen på balkondörren. Inget ovanligt med jätte muterade humlorna, eftersom de bor på taket breved balkongen. Så de flyger omkring inne i lägenheten så fort dörren är öppen. Tur de är så söta då...
Men stackars humlan var alldeles medtgen efter fritagningen. Måste ha suttit där hur länge som helst, och det blir varmt på engång, så han (eller hon) var ju praktiskt kokt. Hoppas den klarade sig, efter att den hade kravlat iväg.



Kommentarer
Postat av: soof

Heeeej, Jooo det är jag. Shit, det var länge sedan! Visst bor du i Östersund? Hur har du det? Tell me...

2007-05-07 @ 22:27:47
URL: http://sofiemede.blogg.se
Postat av: Sofie

Jaha, okej. Nej jag bor kvar i Sävar än så länge. Det finns planer att flytta till stan efter studenten och skaffa mig ett heltidsjobb. Jag har tänkt att stanna kvar här upp i ett år till, sen bär det söderöver i förhoppning om att komma in på en fotoutbildning eller liknande. Och efter det kanske det blir en luffresa eller så.

Haha, hittade du några fler?

2007-05-08 @ 11:06:40
URL: http://sofiemede.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0