28 dagar kvar (Gina Tricot + Dove Summer Glow)!

I förrgår överraskade min mamma mig med en påse ifrån Gina Tricot hon hade köpte när vi var i Umeå senast på min farfars 90 års dag. Hon tyckte väll så synd om mig när jag stod i provhytten och nästan grät för jag ahde hittat två så otroligt fina toppar + en fantastisk studentklänning. Ja jag vet att jag redan ahde köpte en stundetklänning. Men den här är värkligen fin! Det är samma som jag la upp på bloggen förut fast den avr grön. Så jag är superglad.
Jag kom även att tänka på att man inte kommer vara särskilt fin i sin studentklänning eftersom man inte lyckats fått en solbränna tills dess. Likehten kommer bli ett spöke eftersom jag är väldigt blek på vintern. Därför tänkte jag redan nu börja fuska till mig en solbränna. Så igår när Erika i klassen sa att hon skulle sola solarium tog jag mog med mig och följde med. Jag är nämligen livrädd för att bli instängd och att ligga naken i denna kistliknande uppfinning är ingen höjdare. Men jag överlevde och kände mig duktig men vet int om det blir fler gånger. Solar hellre vanligt. Därför inhandlade jag Summer Glow Body Lotion Dark + soft shimmer i från Dove efter Erikas rekomendation.
Och igrån invigde jag den. Det blev skillnad direkt. Så för det billiga priset 39kr på H&M fick jag lite liv i huden. Men för att få ett långvarigt resulat + mer nyans så måste jag fortsätta använda den. Vilket jag tänkt göra. Rekomenderar den starkt för jag blev inte flammig någonstans. Kanske tackvare att jag använde peeling före vilekt är att rekomendera.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0