25 dagar kvar (Skolove)!

Gahh. Var inne förra veckan på Din Sko med Natalie och hittade som vanligt minst två par skor jag vill ha. Varför plågar jag mig själv? Pga utav den stundande studenten är ju inte ekonomin på topp som dagt. Men dessa raringar måste jag bara ha! Har inga andra skor i liknanade modell, vilket min mor ofta klagar på^^ att jag alltid köper flera par skor i samma modell. Men några liknande dessa har jag faktist inte! De skulle passa perfekt när det är kallt ute + till hösten. Har ett par svarta utan klack som är lite högre, men inga som dessa så långt ögat når i graderoben.  Jag hoppas någon snäll själ skänker mig lite pengar när jag tar studenten för då ska jag springa ner dit på lördagen och inhandla dem det första jag gör på den nyvunna friheten. Tyvärr så är jag lite orolig hur länge de finns kvar. Googlade på dem och de har tydligen funnits i affär i södra sverige sen januari = vi nu fått de som blivit över upp hit till Östersund. Så det som finns brukar vara vad de har kvar. Och med min vanliga tur så lär jag inte få tag på dem tills jag äntligen fått pengar. Suck

image111
Ska ha! Men i vitt dock.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0