24 dagar kvar (Personligt)!

Hittade denna på en annas blogg och de är alltid rolig att fördriva dötid med(^.^)

PERSONLIGT

01. vad heter du?
Linn
02. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Felippa eller Felicia tycker jag är fint
03. vilka andra namn hade dina föräldrar tänkt ge dig? Maja eller Karoline. 
04. vilket stjärntecken är du? Skorpion
05. vilken årgång är du? 1988
06. vart bor du? Östersund
07. bott utomlands eller varit utomlands? Nej inte bott, men rest till Mallorca, Kreta, Turkiet, Cypern
08. flyttat antal gånger? 6st gånger tror jag. Min mamma har svårt att bestämma sig^^
09. vart skulle du vilja bo? En större stad i Sverige eller utomlands någonstans. När jag blir äldre ska jag bo på vintern i utlandet och på sommarn i Sverige. Jag avskyr kyla:P
10. vilken skolklass? TE3b VD
11. vad vill du bli när du blir äldre? Sjuksköterska på prematuren.

UTSEENDE

01. hur lång är du? 172.5cm
02. vilken hudtyp har du? Väldigt ljus, men blir jätte lätt brun på sommaren.
03. hårfärg och frisyr? Långt uppklipp med snelugg. Min hårfärg varijerar mellan blont och brunt beroende på årstid.
04. ögonfärg? Mörkblå
05. mest nöjd med? Det mesta=)
06. minst nöjd med? Mina fotbollsvader.
07. skostorlek? 36.5
08. glasögon? Tyvärr
09. har du några piercingar/tatueringar? Tre i vänster öra och en i det högra.

KLÄDER

01. vad använder du just nu för jacka? Min svarta kappa eller mina blåa Helly Hanson när det regnar.
02. vad använder du just nu för skor? Vita tygskor, svarta kilklackar ifrån vagabond + ballerinas.
03. favoritfärg på kläder? Vitt med bas med någon annan nyans i tex rött eller svart.
04. favoritmaterial på kläder? Viscos.
05. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Söta babydollklänningar ifrån MQ och Gina Tricot + HM.
06. favoritaffärer? Gina Tricot. Kan köpa allt och lite till.
07. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Just nu under studenten ingenting, men annars kanske för 500kr månaden.
08. favoritmärke? vet inte:P
09. vad har du för tröjstorlek? XS/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0