20 dagar kvar (Pirates of the Caribbean)!

Pirates of the Caribbean har sverigepremiär på onsdag image122
och som inbitna Pirates fans ska jag och Jonathan se den på premiären tisdag natt då kl 00.00 mot onsdag.

Johnny Depp har alltid varit på topp tre listan på mina favorit skådespelare (speciellt när han gör filmer ihop med Tim Burton), och utan han skulle inte Pirates vara någonting!(^.^)

Därför hade jag och Jonthan en intressant disskusion efter förra filmen som fortfarande inte är avslutad. Spolier varning!
När Jack äntligen tog sig i kragen och hade ihop det med Elizabeth i senaste filmen jublade jag: "Äntligen! Istället för mesproppen Orlando Blom!" Jag har närmligen avskytt allt Orlando Blom har gjort efter sin Legolas roll. Han är bara förjvligt dålig och mesig, bara en massa gnäll ifrån hans sida. Därför tyckte jag det var på tiden att Elizabeth skippade den mesen till förmån för snyggingen Jack. 
Men då kontrar Jonathan med att jag tycker det är ok med att vänstra. Självklart tycker jag när det handlar om Orlando Blom vrs. Johnny Depp. That's it! Men aldrig annars. Jonathan kan inte ge sig om att jag tycker det är ok med att vänstra och pikar mig för det så fort han kan. Av någon outgrundlig anledning tycker han det är väldigt lustigt vilket jag inte kan förstå. 

Så nu tycker jag det ska bli intressant att se hur det går för det nya paret i den nya filmen. Hoppas Orlando (hans rollkaraktär William) ramlar ut för ett stup eller något i den stilen. Annars ska jag putta ut han själv i film nr 7 eller något. Längtar faktist lite...


  

Kommentarer
Postat av: Camilla

HAHA äntligen nån mer än jag som inte tycker om Orlando bloom..:D förstår inte varför alla älskar honom så jäkla mycket.

2007-05-26 @ 11:31:04
URL: http://casomo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0