19 dagar kvar (The OC)!

Så nu har THE OC gått i graven. Sista avsnittet sändes ikväll och det känndes förvånasvärt sorgligt. Jag har stört mig mer och mer de utspårande manuset därför tyckte jag det var stark att de avslutade serien med en någorlunda ära i behåll. Felet med alla serier att det aldrig kan få gå bra en stund längre än 5min innan nästa trubbel kommer och förstör. Och bulorna i vägen de hittar på är bra och fantasifulla i början av en serie men sen återupprepar de sig i en ny konstig skepnad eller bara är fullständigt totalt konstiga. Därför känns det fel nu när allting fick lösa sig på slutet och alla blev glada och lyckliga. Då vill jag se mer! När allt går bra, speciellt hur det går för Summer och Seth. Älskar dem!

Men en sådan serie får aldrig finnas när det bara går bra. Eftersom regel nummer ett för serier är att om inget trubbel kommer lessnar tittarna och de fortsätter inte kolla på serien eftersom de inte har ¨något att kolla hur det går. Men jag skulle vilja testa och se en serie där det går bra för dem. Visst jag kanske lessnar men då vet jag iafl det och slipper sitta och önska att det kan få gå bra för dem någongång.

image123
Rest in peace (och få aldrig några dåliga spinoff serier!)



Kommentarer
Postat av: Natta

Hey gumman! Tycker också att det är lite sorligt med OC:s död men det har, som sagt, sedan länge spårat ur och jag har inte haft tid att kolla under halva gymnasiet. Tänkte kolla hur det går för dig med resan ner till hultsfred, känns oroande att du ännu inte är 100 % på att du kommer kunna komma ner. Hoppas verkligen att det löser sig för vi kommer ha så grymt kul där =D
Många pussar o kramar från ett sommrigt Sthlm// Natta

2007-05-20 @ 23:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0