18 dagar kvar (IQ)!

Intelligensen flödar här i den 37gradig varma soffan i Jonathans lägenhet.

Robert: Hahaha sämst att lyckas ladda ur batteriet på bilen!
Linn: Robert? Vet du ens vad kopplingen på en bil används till?
Robert: Nu ska vi inte vara elaka mot mig här... (~~)

(^.^) Måste lära Robert hur en bil fungerar någon gång.

Imorgon (läs idag) är det Vett & Etikett på skolan. Känns jvligt onödigt måste jag säga. Eftersom jag har en del kvar att göra i skolan innan onsdagen så tycker jag att jag kan ta mig friheten att skippa denna dag när jag ska lära mig att det är fult att luta armbågarna mot bordet. För det känns mycket intressantare att skriva om en produkts utveckling med betoning på deras design och ergonomi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0