16 dagar kvar (Uppdatering)!

Ihhh måste rusa till skolan strax... Har deisgn som jag inte gjort riktigt klart me alla uppgifter men det löser sig.

Lite uppdatering då...

Pirates 3 var jätte bra! T.o.m Orlando Blom lyckades klättra lite på stegen mot att inte vara en total gnällspik. Lite sexigare i bandana. Och jag lyckades hålla mig vaken hela filmen! Det om något tyder på att den var bra. När vi kom ut från bion kl 3.00 så var det soluppgång. Mysko eftersom det känndes som det var eftermiddag när man la sig för solen lyste då.

Nya biljetter är bokade ner till Hultsfred. Nu ifrån Sundsvall som är den närmaste (18mil) stad där det går en buss ifrån. Bussen går tisdag/onsdag natt kl 00.30, så vi är i Hultsfred kl 10 ungefär. Hem igen på Söndag kl 09.00. Blir 400kr dyrare men vi kommer ner iafl. Tack Frösöbussresor som nu lämnar ut mitt telefon nummer till folk som ringer och klagar pågrund av att bussen inte kommer gå bara för att jag råkade kläcka ur mig att jag skulle ta en buss ifrån Sundsvall. Så nu ringer de och frågar mig vilken buss det är.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0