12 dagar kvar (Mysdag)!

Morsdag = Mysdag är min sammanfattning av denna dag.

Jag har nämligen haft en lugn och skön mysdag idag. Den började med att Jonathan har guld i mun och är uppe (dock inte hoppande) kl 9 efter att jag har väkt honnom skrikandes i panik att jag kommer komma försent till skolan. Trodde nämligen att det var måndag, upptäckte efter några hemska sekunder att det var söndag. La mig direkt ner igen och ville somna om. Tur som det är har jag en väldigt morgonpigg grabb som såg det vackra vädret genom fönstret, blå himmel och allt. Så han ville upp och lyckdes efter 1.5h få upp mig med. Vi käkade lite frukost sen cyklade vi iväg på en cykeltur runt Lillsjön och kom hem till mig där vi möttes utav min snickar pappa som desperat håller på att bygga klart våran utbyggnad utav bron så länge det är sol innan det börjar regna igen.



Så jag hängde hemma hela dagen solade, glodde på pappa osv, medan Jonathan åkte hem i tills middagen för han skulle fixa med bilen. Vi åt en ganska tidig middag, kyckling gryta med kantraller och nypotatis. Gott gott. Jag skjutsade ner min Lillabror + kompis som skulle se på Pirates 3 och sen hemma igen käkade vi morsdagstårta. Efter det cyklade jag och Jonathan hem till han igen och nu sitter jag är och mumsar på choklad och väntar på att Miami Ink ska börja!



Kommentarer
Postat av: Crazypill

maten lät skitgo!

2007-05-27 @ 20:13:22
URL: http://crazypill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0