12 dagar kvar (Morsdag)!

Idag är dagen då alla mammor ska uppmärksammas vilket jag tycker är lite sött i sig själv. Alla klagar på fejkhögtidsdagar men jag gillar dem och firar dem lite med glädje. Det behöver inte vara värsta presentregnet och grejer men att komma ihåg det och uppmärksamma dagen räcker långt.

Jag läste på Aftonbladet (http://aftonbladet.se/vss/kvinna/story/0,2789,1078354,00.html) en artikel om supermammor som tar hand om sina barn i krig eller andra dåliga förhållanden som gör det jätte bra. Även om min mamma har haft all lyx i jämförelse med dem så tycker jag ändå att hon också är en supermamma. För hon finns alltid där för mig och ställer upp varje gång jag ringer och vill ha hjälp. Hon gör allt och lite till och jag känner värkligen att hon finns där, även om vi inte kommer överens 100% av tiden så vet jag alltid att hon älskar mig lika mycket som jag älskar henne. Så idag är det min mammas dag så jag ska försöka uppvackta henne lite ;) Typ komma hem äta och umgås =D!  



Kommentarer
Postat av: Sweet Sabine *

Jag hade helt glömt bort att det var mors dag..

2007-05-27 @ 13:52:09
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0