12 dagar kvar (Filmkväll)!

Vaknade nyss upp lite förvirrad mitt i den tredje filmen jag, Jonathan, Camilla och Sanna såg på. Det var
Tthe Holiday som jag redan sett, kanske därför jag tillät mig att somna =) + att jag fortfarande vill hugga av mig näsan pga utav min förkylning som kom olägligt igår därför är jag trött som fan. Vi såg först på Robin Hood parodin där de sjunger "Ehere men, men in thigts!". Det roligaste på hela den filmen. Sen såg vi Seven som var jätte länge sedan jag såg och fortfarande lika motbjudande äcklig i vissa scener. Sist så på The Holiday.

Mitt i mellan Seven och The Holiday fick jag och Camilla infallet att vi ville ha choklad. Så  glada i hågen begav vi oss iväg till Raggarn (Statoil) det enda som har öppet kl 23 på natten här. Påväg över fotbollsplanen som vi genade över blev jag lite förbluffad varför det var så ljus på Raggarn. Så kommer vi på! Det är ju Motorfestivalen i stan igår och idag (Lördag - Söndag) och ALLA med bilintresse var där, de med snygga bilar som jag ville ha + fordonsgrabbarn som gjorde bournouts med sina gamla Volvos. OCh inte att förglömma så var även pojkarna under 18 där på sina cycklar och tittade + föräldrar som stod där och drömde. Alla bara stod där och hängde och kollade under huvar och ja... hängde. Det var folk överallt! Camilla och jag övervägde att vända tillbaka, men maskerad (jag) med jackan upp till ögonen skyndade vi oss så mycket vi kunde att köpa vår dyra choklad (Hutlösa priser! 10kr mer än på Willys!) och springa skrattandes hem igen.
Bra att jag inte behöver betala dyra pengar nu att komma in på Motormässan nu när jag nu sett alla coola bilar på Raggarn.



Kommentarer
Postat av: Lisa

YESBOX! både filter och lite annat knåp :D

2007-05-27 @ 01:51:10
URL: http://famoous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0