100 dagar kvar!

100 dagars var för två veckor sen men idag har jag lyckats fått in bilderna i datorn, så här är två av dem:

Första bilden ska föreställa mig, Natalie och Michaela. Vi är tre av sex tejer i klassen (26 totalt). Men av någon anledning hörs vi mest endå=)

Andra bilden är på Kristoffer, Michela, jag & Tommy. + Erik som desperat försöker komma med i bilden. Alla är ifrån försfesten hemma hos Michaela, där vi blev utkastade utav polisen för vi förde för mycket oväsen:S Men eftersom vi har en så bra övertalningsförmåga kom Michela undan en prick, så hon är fortfarande prick fri!


image2
Jag, Natalie & Michaela

image3
Kristoffer, Michaela, jag & Tommy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0