Ordinär kärlek

Var nyss inne på Ellos.se för att knappa hem några ricktigt snygga gladiatorsandaler. Men tyvärr av någon anlending kunde jag aldrig komma till kassan, det stod bara "tekniskt fel". Kanske en hint ifrån någon fär uppe att jag måste spara mina stackars kära slantar jag har kvar innan nästa lön. Speciellt eftersom honey bunny fyller år på onsdag. Tyvärr kan jag säga på en gång att jag inte har råd med nya högtalare till bilen haha.

Jag har en konstig känsla i maggropen hela tiden som inte vill försvinna. o r k a r   i n t e...
Vill bara allt ska flyta på som vanilgt och allt löser sig. Vill inte ödsla all energi på att försöka lista ut om människor tycker om mig lika mycket som jag tycker om dem. Att hela tiden vara rädd för att alla ska hoppa fram bakom en buske och skrattande peka finger åt mig "haha suckers, inte fan gillar vi dig..." image314
Självförtroende, ja tack!

Jag kan bara hoppas att de jag tycker om, tycker om mig ungefär en bråkdel så mycket som jag gillar dem. Isfl ligger jag bra till, yes!

Annars ska jag jobba imorn igen. Tills på söndag då jag förhoppningsvis ska ut på stråket med folket. Hoppas inte alla jobbar ihjäl sig ihelgen. Annars kommer jag få en mycket tråkig ensam helg i stan. Hehe de får drass med mig vare sig de vill eller inte. Love them to much to leave them alone.

Kärlek till folket och alla de som gör min dag lite bättre. Älskar dig honey bunny. Och som sagt, 5:ans green i won't! (och jag vet redan honey att jag är knäpp ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0