Staden

Kändes fruktansvärt jobbigt att kliva upp kl 08 imorse för att ta bussen till skolan och skriva tenta. Men det gjordes tro det eller ej.

Anledningen till varför det var så jobbigt var att jag somnade 3 igår natt. Jag var och såg film med folket hos Robert, det blev ensam hemma och independent day. Ensam hemma har man sett tusen gånger men man kvider fortfarande lika mycket då han kliver på spiken. independent day har jag sett förut om jag inte mins fel men inte så fokuserad, inte för det var det igår heller men kul hade jag iafl.
Jonathan kom med tuld kring 23 och joinade, efterlängtad.

Idag har jag som sagt hunnit med en tenta, springa på stan och hjälpa jonathan inhandla hälften utav sina julklappsinköp, två stycken. Han är bara hemma denna helg och dagen innan julafton så han har lite panik, nej det har han inte alls, jag ville bara känna som jag räddat hans dag genom att hjälpa han köpa julklappar haha.

Just nu så håller jonathan att fixa mat, det började just lukta bränt. Måste nog gå och rädda middagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0