Resdag

Just nu så springer Jonathan runt på stan för att inhandla de sista julklapparna. Jag är bannad där ifrån och sitter hemma och försöker packa. Vet inte vad jag ska ta med upp till Duved dit vi ska åka så fort alla ärenden i stan är färdiga. Har panik över vad jag ska ha på mig på julafton, det jag ville ha fanns bara kvar i XL vilket inte är min storlek, får se vad det blir. Kommer som vanligt ta med mig för mycket kläder så bara 1/3 blir använt. Har nästan fått ihop två väskor redan och fattar inte vad det är som tar plats. Antagligen Jonathans julklappar haha.

Jag älskar att köpa och ge bort julklappar, att få springa runt och hitta saker som man känner att det där vill nog den ha. Sen se på julafton om man lyckats göra den glad eller inte, är man vuxen då man nästan tycker det är roligare att ge än att få? Lycka att få göra någon annan glad.

Nej nu borde jag skynda på och packa färdigt så jag har det gjort och kan ta det lungt sen. Jag måste ju försöka sluta stressa och göra saker i tid. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0