Paljettkjol

Har varit sugen ett tag nu att inhandla en plajettkjol, men eftersom utbudet i Östersund inte är så stort så måste man noga se över sina alternativ = internet.
Gina Tricot har en väldigt fin men de säljer inte, H&M har också en billig jätte fin men där han jag inte vara med och den är nu slutsåld. Andra varianten var skitful och dyr. Kollade runt på andra ställen men hittade ingen som föll mig i smaken.

Då återstår endast ett alternativ, tradera! Min bästa vän när nöden har ingen lag.
Där fick jag tag på en oanvänt exemplar utav H&ms kjol som är jätte fin. Nu längtar jag efter fest så jag kan få ha på mig den tillsammans med högklackat, vitt boxarlinne och armband + halsband.



Och så här ska jag se ut när jag väl fått hem kjolen:


Kommentarer
Postat av: Olessia

svar: Man måste börja ändra någonstans och det är det lättaste att ändra på och dessutom går det fortast.

2007-12-10 @ 21:31:44
URL: http://www.unikaolessia.blogg.se
Postat av: Natta

om du ska vara med med ditt bidrag så måste du länka till tävlingen på din blogg.

2007-12-10 @ 23:02:41
URL: http://naaatha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0