Massage

Nu har jag startat morgonen som alla borde fått starta den, genom att få massage!

Ma och pa får genom sitt jobb massage hos en jätte ducktig tjej som heter Tina och eftersom jag har så problem med min rygg bokade ma en tid åt mig idag. Det var hur underbart som helst! Ville aldrig kliva upp därifrån.

Får jag välja mellan en bil i 700 000krs klassen och en personlig massör som masserar mig varje morgon skulle det lätt bli massören.

Nu ska jag skrota iväg till skolan för att hitta en perkering i parkeringshuset med en motorvärmare så jag kan köra hem sen också. Orättvisa är att ma och pa är på hov för att käka julbord, de har tom ett eget rum för efterätterna. Själv ska jag lära mig hur man utför vårdhygien, suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0