Body Butter

Papaya Body Butter
Har aldrig varit ett stort fan utav hudkrämer. De blir oftast rinniga och torkar otroligt långsamt. Därför blev jag nyfiken när jag läste om Body Butter överallt som bara blev prisad. Dels för det luktar gudomligt och för att den snabbt absorberas och inte inte blir rinnig.

På jakt efter den perfekta doften gick jag in på The Body Shop, men det var lättare sagt än gjort. Tusentals (känndes det som) dofter vällde över mig och överallt man tittade fanns det olika färgglada burkar som lockade. Efter många burkar som blivtt uppskruvade och bedömda fastnade jag för Papaya. Den luktade lagomt stark och gott.

Så under granen låg det sedan en papaya body butter och duschkräm som också var i papaya doft. Helt underbart. Så nu var det upp tillbevis och visst, den kletade inte, doftade underbart och jag blev kär...  tack ma!

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Jag älskar deras grejer också! Ha en bra kväll!

2007-12-30 @ 17:45:25
URL: http://stenvreten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0