Besatt

I veckan när jag och Jonathan låg och pratade innan vi skulle sova sa han någonting som jag har funderat på efter det, att jag lätt blir besatt utav vissa saker. Inte bara gillar olika saker lite så där, utan att jag värkligen blir besatt utav några enstaka saker och jag inte kan släppa innanantingen har köpt det eller gjort det.

Jag kom fram till att dessa saker är jag besatt utav just nu att ha i mitt ägo eller göra:

(x) Body Butter Papaya ifrån Body Shop
() Blå satin klänning (satin överhuvudtaget som matrial på klännigar och toppar) 
http://www.tradera.com/bla_satin_klanning_fran_Gina_tricot-auktion-53710642#pic
Ge mig! Glömde bort aktionen till min stora sorgt.

(x) Svart paljettkjol http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=53717439
() Sex And The CIty skolådan med alla avsnitt
() Resa 1 månad till Japan
() Boxen med Hellsing med alla avsnitt

Måste erkänna att jag har min boby butter framför mig när jag sitter och översätter så jag kan skruva upp locket och lukta lite då och då... fast funderar på att lägga bort den då Jonathan desperat försöker stoppa ned hela min näsa i burken haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0