A new day

Dagarna rinner iväg fortare än jag vill med tanke på kommande tenta, läkemedelsberäkning kommer jag klara om jag inte gör en massa slarvfel. Får inte göra mer än två då det är 90% som måste vara rätt för godkännt.
Det är farmakologin jag svettas över, suck alltid ska det vara något. På ett eller annat vis ska jag igenom det här, för jag vill värkligen. Praktiskt går allt så bra men tyvärr är jag ingen teoretiker jag har svårt att lära mig mycket på kort tid då det gäller att bara läsa. Jag vill utöva allt praktiskt, det blir så mycket enklare då.

Nu ska jag iväg till skolan före föreläsning om smittskydd för Hiv/Aids. Känns bra att jag inte har tid men måste eftersom det är tenta på mikrobiologi nästa fredag jag inte ens hunnit titta på.
Dilemma nr 2 är att det är omtenta på anatomin på lördag och tror du jag har hunnit titta på den?

Jag är stressad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0