50 dagar kvar (2år)!

Idag är det två år med min min honey! Älskar dig mest i världen<3
Största skillnaden nu för två år sedan var att idag snöade, då satt vi på ett tak och solade=)

Dagen har varit underbar... myspys med Jonathan hela dagen lång!
Förutom det så har jag suttit mest i bilen och äntligen fått köra 110km/h nu när de sommarskyltat vägarna.
Jag och Natalie fick äntligen hämta ut våra färdigtryckta fotoböcker ifrån tryckeri nissarna. Hon och jag har närmligen valt som P100 redovisning göra en fotobok utav våra bilder vi tagit och redigerat om.  Resultatet blev mycket bättre än förväntat! Boken var super fin och proffsig, så nu kan jag känna mig stolt.
Efter det så åkte vi och hämtade min balklänning, äntligen! Den är fortfarande ltie stor men jag orkade inte tjafsa mer med hon på affären så jag sätter väll ett stygn här och där. Jag ska lägga upp bilder sedan på den. Bilderna jag och Jonathan tog idag ligger på hanns mobil än så länge.


image20 
Fick två underbara röda rosor när jag kom hem ifrån skolan

På kvällen myste jag och Jonathan. Vi såg filmen "Holiday", den var precis lagomt mysig och gullig för en sadan här dag. Annars älskar jag komadi/romantiska filmer i stil med "50 first date" och "Whaterboy". Allt med Ben Stiller går bara bort! Adam Sandler ska det vara, då skrattar jag som mest och bäst.

Jag och Jonathan vandrade runt på omöjliga att hitta Willys i jakt på något gott att äta till efterrätt. I brist på annat av värde blev det en sådan där i blå förpackning de gör reklam på från tv. En man ska värma i 30 sec för en "nybakt" känsla. Hmm... kommer inte på vad det heter just nu. Iafl så slevade vi i oss det med två skedar, var väll kanske itne det godaste jag ätit, men allt med choklad går ner!


Jag och Jonathans 2års kaka!




Kommentarer
Postat av: Kenza

svar: haha, fan va läskigt! ;P HÄRMAPA :D eller, det är väl jag som är det då eftersom att jag e yngre ;)

grattis till 2 år föressten=)

2007-04-20 @ 22:34:56
URL: http://KENZAAS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0