48 dagar kvar (Boda Borg mästerskapen)!

I tisdags fick jag och min käre vän Natalie en snilleblixt när vi igentligen skulle ha föreberett våran Sv redovisningar om smilys. Vi skulle anmäla oss till Boda Borg mästerskapen BBM 29/4!
Igentligen skulle jag vilja åka till Torpshammar utanför Sundsvall och vara med i tävlingen där eftersom jag har varit där många gånger de senaste 18,5 åren och kan de flesta rum utantill. Men jag blev nedröstad pga av de 18 mil dit. Så istället anmälde vi oss till här i Östersund. De har ju öppnat ett för ett år sedan, men jag har aldrig haft tillfälle att gå dit. Visst är det roligt eftersom nu måste vi lösa allt från början, men jag är ju tävlingsmänniska och vill ju självklart vinna! Förstapris är att få åka till SM och tävla mot de som vann på det andra ställena. Om man vinner SM sen så har de inte avslöjat priset, men tydligen "väl värt att kämpa för".
Förra året vann mina klasskamrater fick jag reda på efter jag anmält mig, så vi får väll försöka att behålla den traditionen då... Man ska också ha ett lagnamn, vi funderar självklart på "studenterna" (iafl jag) eftersom 3/4 utav laget är blivande studenter nu i år, och den fjärde tog studenten för tre år sedan. Det är jag, Jonathan, Natalie & Jimmy. Så jag tänkte vi kunde kanske t.o.m. ha våra stundetmössor på under tävlingen, det var nått pris för orginellast klädsel också tror jag.
Iafl så ska det bli väldigt roligt, och jag hoppas att Östersund håller samma roliga standard som Torpshammar har på sina rum.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0