42 dagar kvar (Hultsfred)!

Whiieeee!
Jag har nu loggat in och registrerat mig på Hultsfredsfestivalens hemsida som insläppare vid Backstageinsläppen. inte för att jag får något betalt, men jag får 3dagars passet gratis + boende och mat så det är en bra deal för mig. Jag ska bara jobba 24h före och under festivalen i överigt är det fritt. Och fritt inträde till alla VIP ställen hela tiden. Ska bli hur kul som helst att få åka dit ner med polarna! Måste boka tåg bara, har väntat på bekräftelsen ifrån hultsfred bara...

Nu har jag även bokat dit resan iafl. Åker på måndag kväll och framme tisdag morgon, så vi kan jobba pass innan festivalen. Men tyvärr hade priset stigit med 400kr sen vi kollade sist. Sjukt less att jag itne bokade då, men jag visste ju itne hur det skulle bli med jobb osv. Om jag skulle kunna åka alls... men men nu är det bokat iafl! Hemresorna har de ju inte släppt än.




Kommentarer
Postat av: Anonym

jaha, sjuksköterska =) det är ju ett bra jobb, säkert givande med! är det höga intagningspoäng?

Jag skulle vilja ha mitt namn i skrivstil längst upp, typ som Kenzas, fast lite större =) säg till om du vet hur man gör!

2007-04-28 @ 09:47:07
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: maria

jag ska också jobba där! men vad ska du jobba med där? :) eftersom att du får ett lyxigtpacket ;P

2007-04-29 @ 16:30:50
URL: http://anusvrak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0