Contra



Jag håller på att lyssna igen Vampire Weekends nya album Contra som tyvärr efter 4 låter inte håller upp till deras första självbetitlade album, men vi får se.

Första dag på vårterminen och vi börjar kursen med den första riktiga praktiken på sjukhuset, som jag längtat. Jag ska vara på lungan som jag inte hört ett knyst ifrån. Får väll se om läraren får tag på dem, helst innan nästa vecka då jag går ut.
Förutom en massa skola som aldrig tar slut så tvättas det och lärt lillebror laga min kycklingwok ikväll. Tiden rinner iväg med sådan faslig fart, är det inte träning så pluggas det eller så sover jag. Därimellan läser jag lite bloggar, lyssnar på musik och ser på dvd-boxar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0