Baka baka liten kaka

Inte mycket fick jag för att jag ställde klockan innan 7. Läkaren ville inte ge mig fler kortisonsprutor eftersom min inflammation rör på sig. Då kommer jag ha lika ont om 2 månader fast på en nytt ställe.

Så det som gäller är att jag ska till sjukgymnasten igen. Problemet är att alla är på semester. Jag får äta voltaren tills de är tillbaka om två veckor som är smärtlindrande. Jag hoppas jag kan få långvarig hjälp nu.

I mitt kök pågår det saker som än så länge ser ut att bli lyckat, resultatet kommer ikväll. Lite nervös är jag faktis. Om jag inte ska svamla mer så är det lika bra gå dit ut och fortsätta.

Dagens roliga är dock att JAG ringde och väckte två personer som annars alltid går upp före mig haha.
Jonathan har dåligt inflytande på mig, för när jag pratat med läkarn var kl 8.30 och det kändes onödigt att gå och lägga sig igen, huva,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0