Sunshine

Det är så jäkla underbart väder idag! Har suttit flera timmar på Jonathans veranda och bara lapat sol. Har kollat på småpojkarna som kört fram och tillbaka över älven med sina skotrar och aldrig lessnat. Måste påpeka att det inte är is de kör på utan öppet vatten haha. Jag skulle aldrig våga, panik för allt kallt som jag får. Skulle sjunka som en sten.

Nu känner jag hur det bränner i ansiktet så jag kanske ska ta det lite lungt med solandet ett tag.
Ikväll vill jag åka och se finalen på Jon Super Session.



Det är den här mannen som har final för sin egen tävling ikväll. Det är inte som alla andra år då de kör ett race om två dagar med utsalgstävling om vem som hoppar snyggast. Utan de har under 10 dagar i lag om en åkare, fotograf och filmare satt ihop ett 5min lång film och 2min bildspel som tävlingsbidrag. Ikväll kl 20 ska allt visas och det skulle vara roligt att se. Så har du vägarna förbi Åre, kika in på Mix Megapol arenan. Lär finnas en uppsjö av småkids om det skulle intressera någon.

http://www.josupersessions.com/

Kommentarer
Postat av: Sabine

Vi hade också sol igår, så underbart :D

2008-04-06 @ 21:59:53
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0