Skribent för Sofis Mode?

Anmälde mig på skoj igår på aftonbladet för att bli en i läsarpanelen för Sofis Mode. Trodde aldrig de skulle höra av sig. Men imorse kom ett mail då de ville jag skulle skriva 800 tecken som en kommentar om ett reportage om Skandaltjejerna i Usa.
Först höll jag på att garva ihjäl mig, sånt här händer inte mig. Dels för jag tycker det är roligt att skriva så tur borde inte finnas. Det största som annars hänt mig är när jag belv uppraggad utav Mikas på flygplatsen som ville jag skulle provfotografera för dem.

Så nu har jag bantad ned en text på 887 tecken. Nu är det bara en bild som ska tas. Det var väll det som var den största utmaningen. Får man ha en påse över huvudet?

Kommentarer
Postat av: Sabine

Men gud vad kul :))

2008-04-23 @ 14:54:10
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: tres

neej vad roligt:) hoppas de går bra!!

2008-04-25 @ 21:48:57
URL: http://mangofisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0