Bibblan

Solskyddsfaktor 4 gjorde att jag inte ser ut som en kokt kräfta på jobbet idag. Inte mycket beövs för att baa ge brunt istället för rött. Imorgon skulle vara sista fina dagen för denna vecka, samt sista dagen att plugga innan tentan. Får slå ihop de två så blir det lite roligare att plugga.

Inte mycket händer på jobbet, det är så skönt.
Istället hinner jag fundera och posa frmaför spegeln hur en bild i profil ska bli så snygg som möjligt utan påse på huvuvdet haha. Det är ju bara bilden som fattas till in text som förhoppnignsvis ska vara med i Sofis mode kanske imorgon. Vet inte när det ksulle avra isfl. Känns smått ovärkligt och kul. Hoppas jag får skriva nått mer senare.
Så jag slipper bombadera min blogg med en massa strunt.

Nej nu är det fikatajm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0