PPD-tagning

Så, käre ma väckte mig med att ringa och jag i mitt förvirrade tillstånd tyckte det ringde hela tiden eftersom min lillebrors kompis hade ringt tidigare på morgonen. Han måste trott jag var knäpp haha, sa nog inte ett ord vettigt.
Iafl så tyckte ma vi skulle käka på vår stammis Asia Wok och det kan jag ju inte tacka nej till.
Så jag ska möta upp henne på stan om 1h och käka innan jag ska till lungmotagningen och ta en ppdtagning. De ska kolla om jag har tbc innan de vaccinerar mig mot det på onsdag. Nödvändigt ont, men all blivande sjukvårdspersonal måste vaccinera sig mot tuberkulos då det har börjat kommit så smått tillbaka till sverige igen.
Jag kan iafl skryta med ett ärr efter det haha, få men för livet ifrån utbildningen (^.^)

Kommentarer
Postat av: Jenny

de är riktigt sköna :D

2007-11-05 @ 12:25:18
URL: http://jjennny.blogg.se/
Postat av: Zack

KENZA v/s BLONDINBELLA

Vem av dem vågar deltaga i Quiz ?BlondinBellas? sanningar?

Vad tror du? Vågar du testa dig själv?

tc

2007-11-05 @ 14:08:27
URL: http://cityoftheday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0