Personlig almanacka

Hade jag inte redan köpt en ny kalender inför 2008 (den jag fick från skolan är värdelös eftersom den inta har spiraler utan är som en pocketbok i ryggen) så skulle jag lätt ha beställt en ifrån http://www.personligalmanacka.se/
248kr inklusive frakt och du får bestämma utsende och insida själv med massor utav små finurliga saker som gör vardagen lite lättare att hålla rätt på. För min kalender är min gud, det som inte står uppskrivet i den händer inte. Det har resulterat i frånvaro på jobb då jag inte kladdat ned det och missade läkar vesök eller fel dag jag kommer till ett möte. Jag har svårt nog att komma ihåg vad jag ska göra, men det betyder att jag måste skriva rätt från början haha.

Kommentarer
Postat av: Ida

svar: ja det kan ju vara en idé :P

Åh, blir nästan sugen på att köpa en sån där själv! även om jag säkert aldrig ens skulle komma ihåg att skriva ner nåt...

2007-11-13 @ 15:23:11
URL: http://daaarlingen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0