Inrutat liv

Om jag ska ha en chans att klara farmakologi och läkemdelsberäkningstentan så måste min dator vara avstängd. Annars tillbringas alldeles för mycket tid framför den.

Men bara för att jag måste plugga så betyder det inte att man måste ha pauser ibland. Helgen ser ut för tillfället så här:

Fredag:
f.m plugg
e.m fika med Natalie, Nina och Erika
kväll film "tomten är far till alla barnen" med folket hos Lisa

Lördag:
fm julkalendern med folket och förhoppningsvis snös utförsäljning i ås
em julbak med folket (tomteluvor?)
kväll plugg

Söndag:
plugg

Någon som vill nått vänligen kontakta min sekreterare så ska vi se om det finns nån tid att klämma in er. Typ våren 2010 när jag är legitimerad sjuksköterska?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0