Praktiken

Jag är inne på min tredje vecka på praktiken och jag är fortfarande inte uttråkad. Det måste betyda att jag hamnat rätt tillslut.
Nya erfarenheter varje dag, många skratt, bra handledning och roliga "arbetskamrater". Jag stortrivs och har massor att jobba på. Precis som det ska vara.

Just nu försöker jag knåpa ihop det sista på mina mål över praktiken. De har tyvärr fått komma i skymundan den sista tiden då det har varit alldeles för mycket i huvudet. Har sorterat lite nu och kan börja ta tag i skolan igen. Ibland kommer verkligheten ikapp och jag måste andas ett tag. Det blir lite för mycket ibland när man håller på med fyra kurser samtidigt + jobb och träning. Men målet är innom räckhåll, jag ska ha min legitimation! Som det ser ut just nu på arbetsmarknaden kanske det bara är bra att hålla sig kvar så länge som möjligt på skolan.

Var ledig i helgen från praktiken då det blev mys med Anna och lite festligheter på kvällen med utgång. Skönt med lite "normalt" ungdomsliv i mellan varven.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-02-12 @ 00:28:45
Postat av: livsstilar.se

hej, ny blogg tävling att vinna 6000kr presentkort hos nelly.com

besök gärna min blogg och delta

2010-02-12 @ 02:18:43
URL: http://livsstilar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0