AD



Mitt första riktiga uppdrag som AD (linjedomare) blir idag. Det är en tärningsmatch mellan Häggenås - Nälden om jag inte minns fel. Jag är mest nervör inför konditionsdelen, eftersom det nog blir en massa långbollar att springa efter. Men det är bara att göra sitt bästa! Pengar är aldrig fel, speciellt inte när vi firar 5 år på måndag <3.

Imorgon är det därimot jag som har match. Det blir träningsmatch mot Brunflo och förhoppningsvis håller vi oss på andra sidan planhalvan. Men det blir kul!
Förhoppningsvis så stukar jag inte foten igen efter 5 minuter, jag måste verkligen träna upp mina fotleder. Provade mitt gamla fotledsskydd nu, men tror inte det funkar något vidare eftersom den inte hindrar foten från att böjas framåt där mina ledband är som dåligast. Får tejpa ihop det i värsta fall, men det löser sig.

Kommentarer
Postat av: elin

Hej, pga flytt har jag rensat hela min garderob till priser fr 9 kr. Besök gärna min blogg, tack.

2010-04-17 @ 22:08:11
URL: http://buyitnoworlater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0