Nattligt inlägg

Avslutade en härligt solig dag på badhuset med Lisa. Vi simmade några längder och jag undrar när man tappade allt vad muskelstyrka och kondition heter. När man var yngre och gick på högstadiet så simmade man lätt 25 länger, nu höll jag på att kollapsa efter 5st. Det blir till att träna mer simning iafl för konditionen och mina musklers skull så jag inte får förslitningsskador av mitt yrke.
Iafl det var ett litet sidospår, det jag ville komma fram till var att det var mycket trevligt att träffa lisa och bara simma runt lite. Svårare än så behöver det inte vara.

Tänkte gå och lägga mig nu och utöva något jag faktist blivitt bättre på genom åren, korsord. Nu har jag gått från vi i femman till lätta korsord, som antagligen är som vi i femman men med ett annat namn så vi som inte går i 5:an längre inte behöver känna hos helt pantade. Med den här takten är jag uppe i genikryssen lagomt till min 90års dag.
Snart så kanske Jonathan ramlar in också, ska bli skönt när nollningen är över och man hinner träffas mer än 10min vaken tid varje dag. Men kul verkar de ha!

Imorgon ska de sista pusselbitarna läggas och jag hoppas alla vill göra som jag vill. Förhoppningsvis får vi vara ute den 14:e, få igen halva hyran och betala halva den nya hyran. Vi har verkligen inte råd att betala dubbla hyror, men det ska nog lösa sig. Håller tummarna för det iafl.

God natt!

Kommentarer
Postat av: HelloNicki









Hej, hoppas allt är bra med dig denna fredag! :)



Ville bara en sista gång tipsta om tävlingen i min blogg som avslutas idag 23.59.



http://hellonicki.blogg.se/2009/august/tavling.html#comment



Kram / Nicki

2009-09-04 @ 12:57:20
URL: http://hellonicki.blogg.se/
Postat av: Sandra (parole)

Såg ditt inlägg om The Sims 3 på Linda Bloms blogg, och jag tänkte ge dig lite svar!



Man kan spela med olika familjer på The Sims 3. Du måste bara välja vilket hushåll du vill göra till "aktivt hushåll". Detta kan du ändra när spelet startar (när du väljer vilken familj du vill spela med. Om du vill att en sim i ditt hushåll ska flytta ut och istället spela med den utflyttade simen, så väljer du bara att göra dens hushåll aktivt!! Detta kan du göra i samma ruta som kommer upp när du väljer vilka i hushållet som ska flytta ut.



Om du inte vill att historieutvecklingen i din stad ska rulla på medans du spelar med din nya familj (= de andra familjerna åldras, dör, byter jobb, får barn mm.) så kan man stänga av detta i menyn under fliken Alternativ.



Mer info om The Sims 3 och hur man får bland annat nya städer hittar du på min blogg!! :D

2009-09-07 @ 19:29:28
URL: http://parole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0