Lågt blodsocker

Mailkonversation mellan mig och hon som ansvarar för oss på jobbet:



"Hm, jag som kollade igår, var det nr 37? eller 32? Kanske 27?
 
I vilket fall så har jag det längst ned till höger och Jonathan längst ned till vänster sett framifrån:)
 
Mvh Linn

 Date: Tue, 15 Sep 2009 13:36:10 +0200
Subject: Skåpen som ni använder när ni jobbar som bblioteksvakt

Hej,
Jag håller på att inventera skåpen som ni använder när ni jobbar som biblioteksvakt. Vill bara kolla vilket nummer det är på det skåp du använder. Jag skall märka upp med namn så vi får lite bättre koll. Det verkar som en del som haft skåpen tidigare har glömt att lämna tillbaka nycklarna.
 
Hör av er!
 
Margareta, Biblioteket"



Jag kanske borde äta något iväntan på att Jonathan slutar jobbat. Jag gör så irrationella saker när mitt blodsocker är lågt, prinsesstårta kommer nog absolut kunna ändra på det! 

Kommentarer
Postat av: Jonathan

73 jag har 72:P

2009-09-19 @ 10:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0