21år!

Igår var det den 10:e November som råkar vara min födelsedag. 21år kan jag nu titulera mig med och det låter betydligt äldre än vad jag känner mig att vara haha men så kommer det nog alltid att vara.

Det blev en fin dag med föreläsning på morgonen, lunch med Jonathan på stan och på kvällen kom min familj hem till oss. Blev bjuden på middag, tårta och även några paket hade de med sig. Jag kunde inte bli annat än mycket nöjd.


Showergel och tvål från underbara Björk and Berries, de doftar sagolikt. Ittala skål i den fina färgen purpur. En hårddisk så jag äntligen kan få koll på alla mina bilder som nu ligger utspridda på diverse ställen. Biobioljett till New Moon och en söt julstjärna som kommer passa perfekt i vårat vardagsrumsfönster.


Dagens mellanmål

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0