Grillfest

Efter en lång dag med föreläsning om smärta och pluggande så drog jag och Jonathan till Ås och en reunion av det gamla "gänget". Alla flyr ju sin kon och provar nu sina egna vingar och förtillfället är många hemma och det tillfället måste man ju ta tillvara på.


Grillningen blev mer än lyckad för jag var jätte hungrig. Får man ha grill på balkong? Annars kommer det bli mycket hembesök i sommar haha.

Vi chillade omkring hos Robin, det sågs på hockey och lite mr & mrs smith bara för att alla tjejer dregglar över Brad Pitt och killarna över Angelina Jolie. Själv tycker jag Adam Brody är jäkligt snygg. Mycket skit snack och allmäna trevligheter.


Eftersom kvällen led drog fler och fler innåt stan och min kväll avslutandes på G3 med dansande. Jag och Jonathan drog hem vid 1.30 och sov för jag skulle upp och jobba idag. En lyckad kväll. Dock var det längesen jag körde, läskigt vad fort man tappar känslan för dragläget haha.


Sandra som varit i Australien, Jenny som jobbat säsong i Åre och Jonathan som varit i Chamonix. Vem är brunast?


Malin, Fredrik som varit i england, Viktor och Mailn


Folk


Fredrik och Victor


Lisa som också varit i australien i 4 månader


Jonathan och Jag


Det ses på hokey, Fredrik, Boe som jobbat säsong i åre, Oskar, Victor och Micke.


Sandra, Sanna och Fredrik


Så här glad blir man när sverige förlorar i hoke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0