Sun!

Dagen började segt men bra. Vi hade artikelredovisning inför en tredjedel av klassen, det tog hela förmiddagen. Men vi var väl förberedda och på en upgift man bara kan ha godkänt på fick vi väl godkänt haha. Men det gick verkligen kanon och jag blir mer och mer säker på att prata inför folk.

Efter det cyklade jag till synoptik och hämtade ut mina ray-ban <3. Det blev jätte bra med färgen på glasen fast jag inte fick välja och jag är super nöjd. Eldprovet kommer då jag ska våga mig ut för första gången med dem på, för de är verkligen fulsnygga och jag tvivlar fortfarande på om jag kan bära upp dem.

Väl hemma blev det en hel del pluggande enda tills min lillebror plingade på dörren. Jag följde med honnom på stan för att vara lite smakråd för han skulle köpa en födelsedagspresent åt sin flickvän som fyller 15 år på måndag. De är så söta ihop så man kan smälta. Jag tycker det var nyss han kröp omkring på golvet och på torsdag så konfimerar de sig. Galet vad tiden går fort.
Det blev en jätte fin present som iafl jag skulle bli jätte glad att få så vi hoppas hon blir nöjd för det var Fredrik iafl. Vi blev bjudna efteråt på middag på sibylla av mina föräldrar och när man blir bjuden så slår man ju på stort och avsluta det hela med årets första glass.



Det blev en kula melonglass, mer orkade jag inte och oj vad gott det var. Nu är sommaren på intåg med stora steg.

Fredrik fick skjuts hem och jag satte mig på balkongen för vädret blev bara finare och finare med mina papper och pluggade. Jag invigde också mina nya ray-ban.










Jag och Natalie hade bestämt att vi skulle åka på Body Balance kl 20 så hon dök upp tidigare för att njuta lite på vår balkong.
Nu har jag landat i soffan efter ett bra pass och snart blir det sängen. Imorgon blir det sista rycker inför tentan på lördag och det käns bra.

Kommentarer
Postat av: Isa´s lillmatte

mina papper är kända i bloggvärlden...:D

2009-05-15 @ 09:41:55
URL: http://missescape.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0