Slappis dag

Gårkvällen blev häng hos Jesper framför tvn med allt folk. Trevligt att träffas igen efter att alla gått i idé under vintern, inkluderat mig. Men sommaren har en ofattbar förmåga att locka fram alla ut på gatorna igen.

En långsam morgon idag, blev inte frukost fören efter 12 och nu rullar Jonathan, Robert och Hedström omkring på stadens gator på sina inlines. Jag håller mig på vår balkong och ska försöka göra lite nytta genom att plugga. För imorgon blir det nog inte så mycket av den varan då det är ett dagpass på Slåttergården som gäller. 7 - 14.30 betyder att jag måste gå till bussen kl 6 och somna senast 22 ikväll för att ha en rimlig chans att ta mig upp. Huvaligen för en morgontrött person som jag.
Men pengarna klirrar fint i kassan när de kommer till mig, så det blir till att övervinna sin trötthet.

Nu ska jag ta med mig en snickersglass och bege mig mot balkongen. Jonathan hotar med att jag inte får nån middag om jag inte tar mig i kragen haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0