Shopping



Ok jag måste erkänna, jag är bara lite avundsjuk på Jonathans nya babe samsung touchwiz. Hans gamla w810i började mer och mer ge upp och fick nu pansionera sig. Touchwizen är så jäkla snygg, lätt och användarvänlig. Den är inte alls lika seg som pappas touchscreen.
Men det blir ingen ny mobil för mig tills den jag har nu (k660i) brakar ihop. Den är också fin men inte alls lika cool som   touchwizen.

Mer roligt som hänt idag är att mina rayban hade kommit in. Men det strulade med glaset så de skulle höra av sig. De färger som fanns visste hon inte hur de såg ut, jag tycker man kunde kollat upp det då men men. Det löser sig.
Jag hade stor beslutångest om det skulle bli svarta eller mer brun/svartspräckliga.


Hej luffare

Jag valde de spräckliga eftersom jag är så ljus så det bara ser bara knäppt ut med helsvarta. Fint tror jag nog att det blir. Får se om jag får ångest och väljer svarta tillslut

Har gett upp pluggningen för idag och om en timme börjar bodybalance som jag tänkte cyckla iväg på.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0