Plötsligt händer det



Frukosten fick sällskap av 10st trisslotter som vi fick tack vare att jag värvade Jonathan till stepin igår. Vi hade vinst på 3 av lotterna, 25kr styck vilket blir 75kr. Bättre än ingenting fast man hoppas innerst inne att "plötsligt händer det" skulle hända oss också haha. Men en gratis middag är inte helt fel!

Ännu en dag jag skippar föreläsningar i palliativ vård till förmån för att plugga medicin/kirurgi. Omtentan går nu på lördag och jag hoppas verkligen det går vägen. Skulle varit väldigt skönt för jag vill verkligen ut i praktik i höst och inte att jag måste gå om den kursen. Men det är bara att göra sitt bästa.

Jag har grym träningsvärk idag också, men det ska ju vara possitivt så det är bara att härda ut. Det blir bara lite jobbigare att jobba ikväll på biblioteket.

Kommentarer
Postat av: ma

Grattis på din namnsdag;Linn

2009-05-13 @ 10:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0