Mat



Det här är mat för 750kr. Och det ser inte ut som någonting, men förhoppningsvis så ska detta räcka i 2 veckor enligt våra beräkningar.

Jag och Jonathan var och handlade på Kvantum efter det tråkigaste träningspass jag någonsin varit på. På mitt gamla gym Pulzinn var pilates passet jätte roligt och motiverande med en bra instruktör. Men på Stepinn så var det en äldre kvinna med avslappningsmusik och allt bara gick segt. Jag fick anstränga mig för att inte springa ut ur salen.
Nu vet vi att vi aldrig behöver gå på ett pilatespass där iafl, men man vet aldrig, det kunde ju varit roligt.

Dagen har annars spenderats på skolans bibliotek tillsammans med Anna och boken palliativ medicin. Tentan är 4 juni och jag känner mig fortfarande lugn, det kommer nog gå jätte bra. Om inte annat så är det en typisk svammeltenta.

Nu ska maten bli klar och det ser ut att bli en fin kväll, efter två dagars regnande kan man nu se en blå himmel.

Kommentarer
Postat av: Anna

dricker ni ingen mjölk???? undertecknat "Kalven" :P

2009-05-28 @ 19:46:40
URL: http://missescape.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0